Vyhledávání

Nový příspěvek

citovat #88851, Pepan (zrušit citaci)

Max. velikost souboru je 512.0kB.
Max. povolené rozlišení obrázku je 1000x1000px
(obrázek bude automaticky zmenšen na max. rozlišení, pokud nepřesáhne max. velikost souboru).

GJAKAEEE

(*) označuje povinná pole

Greeny PRODANCE11.června 2019, 11:09 hod#88858odkazcitovat

Já bych tedy doporučil i pohled do stáje výrobce driveru - BC. Třeba 12CL76 má slušný xmax i celkový průběh, je to moderní měnič, na rozdíl od ostatních jmenovaných, nízká hmotnost neodymu je u malé kompaktní bedýnky určitě také plus. Pokud by to bylo drahé, lze oželit 3" cívku (12CL64)..
Oba modely přijdou na sklad opět tento týden.

Otas10.června 2019, 19:34 hod#88857odkazcitovat

Davide, když už si chceš vybírat v low-endu a zde (např. Beyma SM112/N je slušná, považují ji za lepší variantu k Emi), tak je to docela prosté.
Emi Delta 12 není skladem a jinak má malou lineární výchylku Xmax (nezahraje mnoho basů). Ve verzi 12A PRO už to jde, ale není to láce.
Takže ti tu zbude jen ten Fane.
Zvýšení citlivosti je jen v ose a i výhybka 12dB/okt to zčásti odstraní.

Záleží samozřejmě, co od bedýnky očekáváš. Má být jen satelitem nad subem, nebo má v malých prostorech zvládnout i samostatný provoz jako fullrange?

David10.června 2019, 08:02 hod#88856odkazcitovat

Pro dvoupásmové PA bedýnky potřebuji vybrat 12'' basáky pod B&C DE180. Rozhoduji se mezi Eminence Delta-12A8 a Fane Sovereign 12-300. U těch Eminencí mi ale nejde z hlavy nárůst citlivosti zhruba mezi 2 - 5kHz o cca 10dB. Podle specifikace i podle zdejšího měření to mají skoro všechny Eminence. Je třeba se tím nějak znepokojovat, nebo se to dá upravit vyhybkou? Při dělení někde kolem 2kHz budou ty Eminence asi potřebovat hodně strmý LP filtr. Sovereigny takový hrb nemají, přesto nejsou tak oblíbené jako Eminence. Jak se v tom mám vyznat?

David10.června 2019, 08:01 hod#88855odkazcitovat
EMvsFA.jpg

Pro dvoupásmové PA bedýnky potřebuji vybrat 12'' basáky pod B&C DE180. Rozhoduji se mezi Eminence Delta-12A8 a Fane Sovereign 12-300. U těch Eminencí mi ale nejde z hlavy nárůst citlivosti zhruba mezi 2 - 5kHz o cca 10dB. Podle specifikace i podle zdejšího měření to mají skoro všechny Eminence. Je třeba se tím nějak znepokojovat, nebo se to dá upravit vyhybkou? Při dělení někde kolem 2kHz budou ty Eminence asi potřebovat hodně strmý LP filtr. Sovereigny takový hrb nemají, přesto nejsou tak oblíbené jako Eminence. Jak se v tom mám vyznat?

PRODANCE Blava7.června 2019, 16:34 hod#88854odkazcitovat

https://asia-latinamerica-mea.yamaha.com/en/products/proaudio/speakers/dzr_dxs_xlf/specs.html
HF má iba 2" kmitačku pozri si NP377

Peter6.června 2019, 22:37 hod#88853odkazcitovat

Caute vsetci.

Uprimne co hovorite na dzr 315 od yamahy ? Je to 3 pasmo ,znie to lepsie ako dvoj?alebo sa to len v priestore viac "pobije".., zhanam nieco solidne pre kapelu . Hlavne take co bude dobre slapat ako satelit so submi. Mam obavy z toho drivru ,predsa je to iba dvojpalec.

Peter6.června 2019, 22:37 hod#88852odkazcitovat

Caute vsetci.

Uprimne co hovorite na dzr 315 od yamahy ? Je to 3 pasmo ,znie to lepsie ako dvoj?alebo sa to len v priestore viac "pobije".., zhanam nieco solidne pre kapelu . Hlavne take co bude dobre slapat ako satelit so submi. Mam obavy z toho drivru ,predsa je to iba dvojpalec.

Pepan22.května 2019, 17:39 hod#88851odkazcitovat

Ten mix Mackie je na tvůj účel použitelný. K RMX 2450 bych zapojil 2xNDM152 a k 1850HD třeba 2x MT18SUB v můstku. Nějakou aktivní výhybku (crossover) budeš taky potřebovat. Tady z e-shopu třeba ART CX311.

Josef21.května 2019, 20:25 hod#88850odkazcitovat

Dobrá jak říkám tesel je mi líto máme je už 30let
Mimo jine aparatury,
Tet tedy mám RMX 1850hd a
RMX 2450
Tet jaké subbasy
A jaký Fullrange
A Mix
A jestli je zapotřebí croosover díky za radu

CharlesBass21.května 2019, 16:23 hod#88849odkazcitovat

Josef: doba už je jinde, U kolotočů už "teslácké" bedny jsou vidět tak ojediněle a zpravidla jen u stejně starého kolotoče-řetízáku. Tj 30-40let. A pro informaci - prostou montáží jakýhkoli repráků do "obalů" práce nekončí. Je za tím ještě spousta jiného - ladění výhybek, měření, něco co, neznalému přijde jako úplná alchymie. Obětuj radši peníze než čas a bude to lepší. Vrátěj se Ti. Ve výsledku se to vyplatí - lepší a výkonnější zvuk přítáhne víc lidí, a pokud je dobře nastavenej, stačí ho na "množství" půlka. Což je zase plus - rychlejc zbaleno, rychlejc vybaleno na další štaci a ákonitě na lepším fleku .... a mj Megaton u kolotočú jsem viděl docela dost a vostudu rozhodně nedělá.