Fórum

Odpovídáte na příspěvek

laďaZ
22.09.2011 00:39
#71842 detail odpovědět

Je až úžasné, kolik ješitů se vás ozvalo, jak Čech má všechno špatně, nemohlo to hrát a kecy o zohledňování rádoby zákazníka Prodance.
Netvrdí, že to je lineár a kdo si to neposlechl, tak ať nekecá. Se svou kapelou jsem sjel tisícovku koncertů na městech, VIP-kách, apod kde se doslova vytahovaly a naparovaly značky, o kterých se vedou neustále boje mezi Vámi, mnohé jsem Vás zažil a dobrých šest let tady studuji Vaše připomínky a protože se i mne týkala akce v Krnově, můžu jen konstatovat, že Vás i s tímto modelem mnohé utřel. Jak svým vstřícným a tolerantním chováním, tak i tím zvukem. Kolik se Vás zde schovává, sic nadaných učivem a znalostmi, ale jak málo kluků odsud bych zde po osobním zážitku s Vámi vyzdvihl. Z mnoha chytrých jak prdel taky ten zvuk podle prdele vypadá. V mnoha případech jsem slyšel pouze "důkaz obrovského kraválu", neúměrného danému prostoru, za kterým se honíte. Kolik kapelových zvukařů i v krnovské Kofole přišlo jen machrovat na malé město a brblat něco o slabé síle a nechuti hrát na 8ks RCF 8001 a 3ks 6001 na ploše cca 20x25m. Představa, že někomu to umí hrát, protože hraje pro lidi Vám užírá život.
Proč ten pindající pán o fialovém hnusu se nedívá pozorně na foto? Poněvadž potřebuje vidět problém a je tak blbej, že nevidí jeden pult p. Čecha MH2 s kejsy s dynamikou bss, drawmer apod. a že ten teda zkurvenej je můj a hraje s GB4 úplně do jiné strany na menší scénu s RCF 4PRO.
A další pán, co si nechce připustit, kterak mu pověšené bedny nevykryjí pod podiem, že na scéně měl Čech ještě další tt25 pro přední řady? Jakým výkonem potřebuje kdo rozehnat lidi z tohoto dlážděného náměstí uzavřeného domy, když je teda toho málo?