Fórum

08.11.2020 15:58
#89015 detail odpovědět

Pitrs:
Něco ti uniká.
Pokud si to budu pouštět na mejdanech pro kamarády, tak budu hledat zboží na aliexpresu; když to kiksne, hodím to do šrotu a objednám jiné, Tehdy máš pravdu, dohromady mi dva kusy často ani nehodí cenu, za kterou to koupím v kamenných obchodech. Přinejhorším mi při poruše dají vykropený kámoši na hubu.
Když ale hraji na profismlouvu pro zákazníka, nemělo by mi to kiksnout. Vždyť i za týden zase hraji, ve smlouvě bývají i dost nepříjemné sankce (i na benefiční akci jsem nedávno ve smlouvě podepisoval 10 000 Kč). Při poruše se obracím na prodejce a vyřeším to, je to ve dvouleté záruce (někdy tříleté a v extrému jsem viděl i desetileté). Thomann rovnou hned, bez zkoumání posílá náhradní zboží. Když je to ze záruky, nechám to opravit - u Prodanců mají vlastní servis.
Navíc zákazník pozoruje i co používám za značky, to mi věř. A značkové zboží bývá v továrnách výrobce pod dozorem odběratele - značky, mívá nižší poruchovost. Nebývá to jen o nálepce.