Fórum

05.11.2020 07:41
#89013 detail odpovědět

V tomto mám zážitek, kdy mohu Prodance pochválit. Kupoval jsem před velkým časem aktivky (EAW NT59) a jedna při vyzkoušení doma měla nefunkční HF část. Po schválené zběžné kontrole střev doma (žádný upadlý drátek či co) mi za dva dny dovezl osobně pan Hrůza náhradní (měl cestu do našich směrů 100 km od Prahy), včetně kompletní revidované účetní dokumentace a odvezl si vadnou. Dokonce mi bednu vynesl do 1. patra... To je servis, jaký ani u Thomannů neudělají...
Jistě, souběh pozitivních skutečností + reklamace zcela nového a dosti drahého zboží.
Docela dobře reagují i někteří kolegové z oboru - tuším Muziker, snad si to nepletu - jak jsem si otestoval, i s poštovným na jejich účet - stejně jak Thomann. I oni se učí.
Nicméně přicházejí pro všechny podobné firmy zlé časy, protože se objemy obchodů určitě stále snižují. Muzikanti a zvukaři nevydělávají peníze a nemají na obměnu věcí za nové. Doufám, že to firmy ustojí, zvykl jsem si na zaručenou kvalitu sortimentu u zvuku.
U světel (dělám převážně disco) mi ale často (ne ale vždy) postačí co nejlevnější dovozce.