Odeslat emailem odkaz na příspěvek #89083 od: Otas

NEZAAVTGND

(*) označuje povinná pole

Vyhledávání

Pepan11.dubna 2021, 12:00 hod#89099odkazcitovat

C701 na tom není s ohebností nijak slavně, ale to "panceřovaná" UTP-čka všeobecně. Nicméně slouží mi už léta... Jednou jsem u někoho viděl nějaký "superohebný" van-damme kabel (typ si nepamatuju, asi "tourcat") a hned jsem ho chtěl. Jenže tehdejší české zastoupení (Harmony music) nebylo schopné ani komunikovat, natož ho dodat...

Jan10.dubna 2021, 12:22 hod#89098odkazcitovat

Na ducking používáme celkem s úspěchem letitý Alesis 3630, který jde spřáhnout do stereo módu a sidechainem (nezapomenout dummy plug do druhého sidechain konektoru - specialita toho Alesisu, která mě dycky dostane!) ovládat útlum průchozího stereo signálu. Sidechain prostě vezmeš libovolným AUXem z mixu. Nic složitýho a vůbec bych se toho nebál.

Každopádně, měl bych jeden dotaz na ETH káble. Sháním nějaký obyč levný, ale dobře ohebný CAT 5E UTP kabel. Nejlevnější a nejdostupnější vskutku nacházím jen Tasker C701, ale přijde mi, že při tom množství stínění a tloušce 7mm to až tak ohebné nebude. Na těch pár krátkých běhů co potřebuju, je to stínění stejně asi zbytečné, snažil sem se najít jen obyč UTP, ale moc toho není a Belden (1305), ten neví, co by za to chtěl. Jak je na tom ten C701 s ohebností, případně neznáte nějaké další dostupné alternativy, co by nestály stovku metr?
Díky,
J.

Robert3.dubna 2021, 19:23 hod#89097odkazcitovat

Reaguje na #89093:

Níže mnou jmenované kompresory mají přepínač mono / stereo mód a při stereo módu se ovládají oba kanály kompresoru jedním sidechainem (doufám, že jsem název ovládacího vstupu nezkomolil). Pokud máš jiné zařízení, jsou obě tvé úvahy pravděpodobně správné a nezbývá, než je vyzkoušet v praxi.

Tyl29.března 2021, 04:58 hod#89096odkazcitovat

Leoš: Drátuju, letuju, mailuju, a dělám úklid ve skladech. No a pokoušíme se nastartovat výměnný obchod. Vyměnil jsem dva kusy DBX 260 za 21SW152. A další akce na výměnu mám rozjeté. Nepokouším se něco nabízet na prodej, protože je to podle mne bez šance. Ten kdo si myslí, že v tomto bezvládí něco prodá, tak ať to zkouší. Já to vidim jako ztrátu času.
Také se snažím ostříhat cca sto durancií na které jsem deset let nesáhnul. Už jsem sady pronajal, ale nedá mě to a vypomáhám, když jsem je dlouhodobě zanedbával. Polešovice a Mařatice.

Pojďme raději od toho chlastu k technice. Při úklidu jsem našel několik desítek GU50-do stovky moc nechybí. Jsou zahořené a vybírané. (Mikrotechna rok cca 1960-75). 1973-75 jsem je objevil i v Senici v lokátoru Snar. Snad se kromě Tebe najde ještě někdo, kdo ví o co jde. EL34 stála tenkrát 30,- , tak nebylo třeba se zdržovat s GU50, když k nim nebyly ani patice.
Právě jsem se začetl do stránek K15 a dalších a docela mě to láká. Nevím, ale to už by nebyl čas na spaní. Asi ještě počkám, až to naše slunce vyplivne to záření a potom bude času dost. Pokud to nějak přežijeme. On ten nejvyšší dobře ví co dělá. Potom se nám budou zkušenosti z flaškama hodit. No a další, EL51, 4654, EL84 a podobné, tak ty najdu také. Leo ještě se nejspíš i my stihneme více divit, když ty změny nabírají takovou rychlost. Ne jen v technice, Covidu, ale i v mezilidských vztazích atp. Vypadá to, že to ještě zdaleka není konec překvapení.
Tyl



Leoš28.března 2021, 17:31 hod#89095odkazcitovat

Otas:
Slušný talkover musí mít tři ovládací prvky, jinak to stojí za prd a používání je potom spíš k zlosti. Práh signálu z mikrofonní cesty /aby to netlumilo hned po zapnutí spínače mikrofonu, kdy to bere okolní hluk/, pak úroveň útlumu signálu ostatních cest /někdy to nazývají "hloubkou útlumu" a samozřejmě čas návratu utlumeného signálu na původní úroveň. Pokud jeden z těchto základních parametrů je napevno, je to špatně a k zlosti.
Výborně to měl vyřešeno starý Citronic SM-650, kde byl k dispozici ještě kompresor v na mikrofonní cestě, ve výstupech pak "tajně" zespoda aretovatelný limiter, aby hostující DJ nemohl rezidentovi klubu zničit aparát :D
Popravdě ale - sebelepší talkover používalo hodně málo lidí.
Ať se daří, Otas a ať zůstaneš zdravý na mysli, nepostižen touhle hysterií.

Leoš28.března 2021, 17:17 hod#89094odkazcitovat

Ahoj Vlasťo,
co teď děláš, když není pro koho zvučit, dokonce ani pro demonstrující spolky? :D

jirka26.března 2021, 16:46 hod#89093odkazcitovat

Chlapy ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc k tomu duckingu. Pokud budu chtít pouštět stereo muziku přes kompresor ,můžu ten signál z mikrofonu pustit paralelně do obou vstupů ,nebo musím použít dva auxi zvlášť.

Jirka21.března 2021, 19:28 hod#89092odkazcitovat

Moc děkuji za odpovědi , ale mix za 30 tisíc se mi nechce kupovat a u levných sem si toho ještě nevšiml. To zapojení z compresorem postačí. Děkuji Jirka.

Otas21.března 2021, 10:02 hod#89091odkazcitovat

Ano, to je také cesta, tato je odborná, zvukařská, kde si lze vše seřídit a sladit podle situace.
Jinak ze zdejší současné nabídky Prodanců má funkci Talk over např. tento hezký mix:
https://www.prodance.cz/x1850-prime.html
Zde je samozřejmě výběr z kvalitních, značkových mixů. Ale tuto funkci jsem v minulosti viděl i na mixech z Low endu (do 3000 Kč), záleží tedy na požadavku kvality a v jaké odborně zvukařsky náročné úrovni potřebuješ pracovat.

Robert V21.března 2021, 09:45 hod#89090odkazcitovat

Reaguje na #89087:

Tuto funkci dokážeš řízeným kompresorem, používal jsem to s DBX266 nebo s Alesisem 3630 a malým mixem od Behringru. Muziku jsem měl puštěnou přes kompresor, který byl řízen signálem z mikrofonu. Jeden výstup AUX se propojil s řídícím vstupem kompresoru a nasměroval se do něho signál mikrofonu. Tuhle funkci má vestavěnou např Soundcraft Ui24 nebo YAMAHA MGP12X, MGP16X a nazývá se DUCKING.