Vyhledávání

Otas16.února 2021, 18:00 hod#89079odkazcitovat

Czadek: To mi připomnělo naše začátky (cca 1987) a stejné problémy s touto bednou.
Teď je skvělé období tyto bedny nahradit, v bazaru se dají koupit velmi slušné za cenu, která jen mírně překonává cenu nového driveru (který to potřebuje).
Tweetery jsme tam sice tenkrát cpali od Tonsilu 2ks na bednu náhradou za ARV (zde obdoba viz APT80), na jehož výměnu není třeba nic řezat a po vložení se jen musel dát k výškám srážecí odpor vyšší hodnoty, aby to neodcházelo.
Ale (i po vloženi driveru a řádné výhybky) se to nedožilo z důvodu tvorby vizainové ostudy roku 2000....
Fakt nedoporučuji do toho vrážet peníze! Viz druhá věta.

Czadek16.února 2021, 15:21 hod#89078odkazcitovat

Zdravim, mám dotaz. Nejsem odborník ! Máme ve zkušebně na nazvučení zpěvů repra Tesla V 6808 se šesti výškáči ARV 168, se kterými jsou neustálé problémy - odcházejí. Daly by se nahradit např. jedním tweeterem, popř. jakým ? Díky za jakékoliv rady.

MK15.února 2021, 18:45 hod#89077odkazcitovat

Me taky v posledni dobe neprisly ty maily s linkem na smazani inzeratu...

Petr B.15.února 2021, 15:02 hod#89076odkazcitovat

MAD: Mělo by to jít smazat linkem, který bys měl dostat do e-mailu po jeho zadání. No, taky to nemůžu najít, takže mi tu visí staré inzeráty, které tu už být nemusí. Taky netuším co s tím.

MAD15.února 2021, 10:36 hod#89075odkazcitovat

Na PRODANCE: Asi jsem dementní, ale jak se dá smazat inzerát v sekci "BAZAR"?? Mám zato, že to nějak šlo, ale teď tu možnosat nějak ne a ne najít... dík MAD

Tyl9.února 2021, 10:06 hod#89074odkazcitovat

Petr B:
Mám tam na konci prvního řádku nevhodné slovo ((raději))-mělo by tam být ((někdy)), moje chyba.
Jinak jsem už dříve napsal, že se na tomto fóru nedá řešit jak co hraje a proč a co je lepší a super atd. Na základě vzniklých nedorozumění, díky stručnosti, bychom to zbytečně hrotili.