Fórum

Roman
14.12.2017 23:32
#88530 detail odpovědět

Dobrý večer, jsem velice zklamán z postupu reklamace u Prodance. Asi cca rok zpátky jsem zakoupil novou mlhu look viper 2,6. Do zimy odjela max 3 akce. Letos na jaře jsem ji začal používat a zjistil že její výkon není jak býval. Letos v sezóně jsem zjistil ze je vadný ventil na kanistru, nepouští kapalinu, po telefonátu do Prodance kdy mi bylo zděleno že to mám zaslat zpátky na reklamaci. Problém byl v tom že byla sezóna a já mlhu potřeboval. Rozhodl jsem se zjistit problém a to byla praskla gumička na tom ventilu. Tu jsem sehnal a vyměnil, mlha chtěla sát kapalinu ale ventil to nepustil. Asi necelý měsíc zpátky se problém opakoval, zas klesá výkon na ní. Rozhodl jsem se ji zaslat na servis. Asi dva dny zpátky mi přišla odpověď ze se reklamace zamítá. Údajně ne origo kapalinou, jsem ochoten zaplatit i rozbor zbytku co je v ni a dokázat že je tam look s černým víčkem. (Light). Po různých e mailech jsem se dopatral k vyjádření servisu a tam je jako jediná špatná věc víčko kanistru. Oprava kolem 4000 Kč. Přijde vám to normální?